26 mai 2011

Aparatul de gatit cu aburi, solutia secolului XXI pentru o alimentatie sanatoasa

Tehnica actuala in materie de produse electrocasnice propune diferite sisteme de incalzire de la gaz natural, incalzire electrica pana la incalzire prin in camp electromagnetic(inductie), neglijandu-se uneori cat de sanatos sau mai putin sanatos poate fi un asemenea mod de preparare. O soluit optima de preparare a alimentelor este cu siguranta aparatul de gatit cu aburi sau steamer-ul. Acesta are avantajul de a pastra o cantitate mult mai mare de vitamine si nu niciun fel de contra-indicatii.




Recomandarea noastra este noul model de 2000w de la Philips, cu dispozitiv de insensificare al aromelor, HD9160.

http://www.incorporabilepremium.blogspot.com/ cel mai citit forum de electrocasnice si incorporabile premium

14 comments:

Ioana Manole spunea...

La acest aparat cu aburi inoxul este antiamprenta? Se poate programa in functie de alimentele pe care pe fierbem?

Octavian Ionescu spunea...

Are trei sau patru zone de preparare a alimentelor|

Blesa Stefania spunea...

Se gaseste acest model si pe plastic alb|

Florentina Ghinescu spunea...

Puteti recomanda si un aparat de aburi mai ieftin? am vazut in magazine si de la 90 de roni. Merci, Florentina

Lavinia Iovan spunea...

E din gama cu aluminiu, am si eu un fierbator din aceeasi gama.

Ionana Stocicu spunea...

Cred ca nu se poate pregati la fel de bine ca la cuptor nicio mancare .

Irina D spunea...

Care este mai bun? Aparatul de aburi cu timerul mecanic sau cel cu afisaj? Cel cu afisaj nu se strica mai repede?

Mihaela Elena I spunea...

imi place cum aparata aparatul acesta de facut aburi dar nu prea il gasesc in magazine...doar pe net. Stie careva unde l-as putea vedea|?

Sorina Popa spunea...

Eu am inceput sa gatesc la steamer de 5 luni si ma simt mult mai sanatoasa si mai energica. prepar inclusiv mancaruri din carne si ies gustoase si din ce in ce mai bune pe masura ce ai experienta.

Camelia Enescu spunea...

Imi place foarte mult ideea...pacat ca noi suntem prea comozi si nu prea deschisi la nou, chiar daca este mult mai sanatos

Camelia Dima spunea...

eu am luat un steamer de la tefal si e foarte bun, la 700 de w

Mihaela Enache spunea...

eu am cumparat in 2008 un aparat de aburi de la Severin, din Baneasa, pe care am dat 800 de mii si sunt foarte multumit de el. Nu cred ca e nevoie sa dai 4 milioane pe el, de vreme ce fac toate acelasi lucru.

Maria Iancu spunea...

Se poate prepara si peste la acest aparat cu aburi?

Sabina Crudu spunea...

se pot gati trei tipuri de mancare in acelasi timp?