26 mai 2011

Pachet electrocasnice incorporabile cu design rustic

Producatorul american de electrocasnice, Whirlpool, a lansat la inceputul anului trecut gama Jasmine, de electrocasnice cu design rustic pentru piata europeana. Aceste produse sunt asamblate in fabrica din Italia iar avantajul acestei game este dat de o buna pozitionare pe piata avand in vedere raportul pret calitate. Evaluarea IP Scoring a cuptorului incorporabil Whirlpool AKP288JA facuta conform principalelor criterii de alegere ale cuptorului incorporabil de catre blogul Incorporabile Premium o puteti accesa in articolul IP Scoring: Whirlpool AKP288/JA. Va recomandam totodata si articolul Linii de design electrocasnice incorporabile in 2017.

Pentru mai multe cuptoare incorporabile care au fost evaluate, conform principalelor criterii de alegere ale cuptoarelor incorporabile, cititi articolul IP Scoring cuptoare incorporabile.

Cuptorul incorporabil Whirlpool AKP288Ja este un cuptor electric multifunctional, avantajul acestuia fiind dat de prezenta convectorului, care asigura o temperatura distribuita uniform in interiorul cuptorului . Un alt avantaj este dat de prezenta sistemului de ventilatie tangential, care permite o amplasare si intr-un modul vertical de mobilier. Am evaluat principalele categorii de produse pe care le pune producatorul de electrocasnice si incorporabile Whirlpool, in articolul Pareri despre Whirlpool.

Pe baza principalelor criterii de alegere a cuptorului incorporabil, am realizat un TOP al celor mai bune cuptoare de pe piata, TOP pe care-l puteti accesa in articolul Cel mai bun cuptor incorporabil.
Plita incorporabila rustica Whirlpool AKM528 Ja se evidentiaza prin gratarele din fonta si butoanele foarte bine finisate care dau dovada de eleganta si bun gust.

Va recomandam totodata sectiunea blogului in care am prezentat pachetele de electrocasnice incorporabile retro pe culoarea cream, respectiv Design retro cream.




Pentru mai multe hote incorporabile evaluate de Incorporabile Premium, va recomandam sectiunea blogului IP Scoring Hote incorporabile. Va recomandam articolul Cel mai bun cuptor incorporabil TOP 5 cuptoare incorporabile in functie de pret.

Hota rustica Whirlpool AKR551Ja este o hota cu motor cu turbina, avand o putere instalata de 180 de W si un debit de aer in conditii de tiraj fortat de 400 de metri cubi, suficient pentru evacuarea mirosurilor si al aburului din orice bucatarie, fie ea si open space(comunica cu living-ul).

18 comments:

Cristian Stefan spunea...

Filtrele hotei se inlocuiesc sau se spala daca nu am evacuare in exetior? Multumesc, Cristi

Cristian Stefan spunea...

TIMERUL ESTE ELECTRONIC?

Maria Boca spunea...

Hota poate fi adaptata si pentru evacuare fara burlan exterior?

Alexandru Sandulescu spunea...

Am luat si eu acest cuptor si as vrea sa stiu daca se pot monta glisiere pentru tavi si de unde as putea sa le cumpar

Dinescu Stefan spunea...

Eu am aceasta plita rustica si problema la ea este ca s-au murdarit arzatoarele si nu am gasit pana acum nicio solutie care sa fie eficienta in curatarea lor.

ionut.coman spunea...

arzatoarele nu se mai pot curata. Acestea sunt cromate si practic sunt arse la flacara, cromul nefiind rezistent la flacara intensa.

Ovidiu Pog spunea...

Raspunsuri la intrebari pe forum electrocasnice IncorporabilePremium: 1.filtrele sunt lavabile si se curata cu degresant,2.timerul este mecanic si va atentioneaza la final, dar nu opreste cupturul asa cum se intampla in cazul timer-ului electronic, 3. hota poate fi utilizata atat pentru evacuare cat si pentru recirculare, cu mentionea ca la recirculare mai trebuie sa-i montati si filtrul de carbune activ;4. pe acest model rustic nu se pot monta glisiere;

Alexandru Stanciu spunea...

Exista hota telescopica cu motor cu turbia? Merci, Stanciu

Laurentiu Cazanescu spunea...

Arata foarte bine butoanele..nota 10 pentru design. Eu am luat acest pachet, fara hota saptamana trecuta si mi-au placut foarte mult detaliile la care Whirlpol este foarte atent

Ioana Bucurenciu spunea...

hota are si lumini?

Mirela Nicusan spunea...

ne puteti prezenta si un model rustic pe alb?

Geroge Serbanescu spunea...

cuptorul are si autocuratare? se pot monta ulterior la cuptoare peteretii de autocuratare catalitica?

Mirela Bunescu spunea...

exista acest set care sa fie antiamprenta? mirela

Mihaela Serban spunea...

de unde pot cumpara niste filtre metalice pentru hota whirlpool?

Eugeniu Filip spunea...

De unde gasesc si eu filtre de hota metalice. Mi s-au murdarit si nu mai iese grasimea din ele.

Daniela spunea...

De unde cumpar setul acesta?

Admin spunea...

@Eugeniu Filip- se pot achizitiona de la service-ul autorizat, informatii despre service-urile autorizate Whirlpool din toata tara, puteti gasi , sectiunea Utile din blog.

Angela Popescu spunea...

Am cumparat acest set de incorporabile rustice si pot sa sunt ca sunt in regula.