2 oct. 2016

Pareri despre electrocasnicele Bosch

Electrocasnicele Bosch reprezinta o solutie pentru cei interesati de utilarea unor bucatarii din segmentul de pret middle spre high end. In general fabricate in Spania si Germania, electrocasnicele producatorului german de electrocasnice pastreaza ca principale caracterisitici fiabilitatea si calitatea. Va recomandam totodata si articolul Linii de design electrocasnice incorporabile in 2017.

 In ceea ce priveste pretul sau mai bine zis raportul calitate pret, acesta difera in general in functie de categoria de produs. Consideram astfel un raport calitate pret bun spre foarte bun, atunci cand vorbim de masinile de spalat rufe, avand in vedere ca toate masinile de spalat rufe Bosch au sistemul 3D Aqua Tronic, ceea ce inseamna pentru utilizator o calitate superioara certificata a spalarii. Evaluarea celor mai vandute modele de masini de spalat rufe din gama producatorului german de electrocasnice, evaluare facute pe baza principalelor criterii de alegere ale masinii de spalat rufe, le puteti gasi in sectiunea blogului Masini de spalat rufe Bosch.  Raport bun calitate pret si pentru electrocasnicele mici, cum ar fi robotii de bucatarie, mixerele si storcatoarele de fructe. 


In ceea ce privesc electrocasnicele consideram in general un raport foarte bun calitate pret in cazul cuptoarelor incorporabile si mai putin bun in cazul plitelor si a hotelor. Insa overall consideram un pachet de plita cuptor hota Bosch o alegere inspirata.

Va recomandam totodata articolele Cel mai bun cuptor incorporabil Bosch, Cea mai buna plita incorporabila pe gaz Bosch si Cea mai buna hota incorporabila Bosch, electrocasnice incorporabile premium pe care blogul Incorporabile Premium le considera cele mai bune alegeri conform principalelor criterii de alegere ale electrocasnicelor incorporabile.

Recomandarile noastre in cazul seturilor de electrocasnice incorporabile cu design modern din gama Bosch le puteti accesa in sectiunea blogului Seturi electrocasnice incorporabile moderne Bosch. Producatorul german ofera solutii de utilare inclusiv pentru bucatariile cu design retro/rustic solutii pe care blogul nostru le-a evaluat in sectiunea blogului Seturi electrocasnice incorporabile retro Bosch.

Un mare plus il reprezinta masinile de spalat vase, unde Bosch este lider de piata european si probabil producatorul cu cea mai mare experienta si renume la nivel mondial/ Calitate, fiabilitate si performanta si nu in ultimul rand un foarte bun raport calitate pret in cazul masinilor de spalat vase Bosch. Mai multe informatii privind aceste electrocasnice puteti gasi in sectiunea blogului Masini de spalat vase Bosch.

Va recomandam in acest sens articolul De ce ai nevoie pentru a putea folosi masina de spalat vase.

In cazul aspiratoarelor Bosch consideram ca sunt un raport bun calitate pret, insa mentionam ca daca optati pentru un aspirator cu sac, consumabilele, respectiv sacii de hartie sunt relativ scumpi comparativ cu alte aspiratoare din gama principalilor competitori. Per total Bosch reprezinta un branding ce este asociat calitatii si fiabilitatii, un producator german renumit pentru faptul ca inoveaza si are ca principal obiectiv satisfactia utilizatorilor.

Am realizat un articol asemanator, in care am evaluat si electrocasnicele producatorului polonez Hansa, articol pe care-l puteti acceasa in Pareri despre electrocasnicele Hansa.

13 comments:

Parere despre Bosch spunea...

In general produsele Bosch sunt de calitate, pacat ca sunt cam scumpe pentru tara noastra.

Alex Popa spunea...

Daca crezi ca produsele electrocasnice Bosch sunt scumpe, uita-te putin la preturile de la Miele

Lucica spunea...

Sunt foarte scumpe consumabilele de la Bosch, cum ar fi filtrele de carbon, mai ales daca le cumperi din service.

Alice Dumitrescu spunea...

Eu mi-am cumparat recent un pachet complet de electrocasnice. Plita este ok, doar ca este cam scumpa, cuptorul gateste foarte bine, hota este silentioasa, dar nu sunt multumita cum trage, desi scrie in cartea tehnica ca are o putere de 550 de m3 pe ora. Frigiderul raceste bine, nu mi s-a stricat nimic pana acum in el. Masina de spalat vase este extraordinara.

Alice spunea...

Bosch sau Electrolux? Ce imi recomandati daca ar fi sa am nevoie de un cuptor incorporabil, plita si hota incorporabila

Mihaela spunea...

Am cumparat recent o masina de spalat rufe bosch. spala bine, insa pare destul de fragila mai ales in zona unde este afisajul

Aurel Argesanu spunea...

Imi puteti spune cam care ar fi lungimea maxima a unui burlan de evacuare? Am o locuinta putin cam complicata si as avea cum sa pun burlan, doar ca trebuie sa-l plimb cam 8 metri pana la locul unde as putea sa evacuez catre exterior? As putea face acel burlan din tabla zincata, credeti ca exista vreun risc sa se defecteze hota?

Alin Muntean spunea...

Eu mi-am cumparat cuptor incorporabil si plita incorporabila Bosch si hota Ariston acum trei ani. Hota s-a stricat de doua ori in service. Cuptorul si plita de la Bosch merg fara nicio problema.

Rog recomandare plita bosch spunea...

Imi puteri recomanda o plita buna bosch pana in 1500 de lei?

Sturzu spunea...

Eu am cumparat un set complet de plita si cuptor si hota Bosch, am dat 4000 de lei pe toate si sunt foarte bune.

Georgiana Turuianu spunea...

Eu am o masina Bosch de un an si s-a rupt sertarul de detergent..Este foarte fragil asa ca aveti grija sa nu patiti la fel. Masina spala la fel ca si Whirlpool ul pe care l-am avut inainte.

electrocasnice bosch preturi spunea...

In general preturile sunt cam mari pentru electrocasnicele bosch. Un pret bun poti gasi in general la masini de spalat si cuptoare incorporabile. La plitele pe gaz si cele electrice sau inductie preturile sunt de cele mai multe ori mari fata de ce poti lua de la altii, cum ar fi whirlpool.

Anonim spunea...

Am cumparat o centrala term7ca Bosh cu 3499 lei tip 2300 W cu condesare,pe gaz.
De la început nu functioneaza pe partea de incalzire calorifere.
Firma Bosh nu isi asuma nici o raspundere.Spune sa te adresezi la firmele Service.
Dacă se întîmplă asa ceva inseamna ca Bosh i-a vîndut un produs defect si dupa ce se constată tehnic acest lucru ,ar trebui inlocuit cu un produs nou.
Altfel acest lucru se numeste inselaciune.