4 mai 2011

Aspiratorul campion PHILIPS FC9170

Au trecut 4 ani de la lansarea pe piata si inca nu a fost depasit de niciun aspirator destinat uzului casnic in ceea ce priveste puterea de absortie. Destinat persoanelor care doresc un aspirator puternic modelul de la Philips, avand puterea nominala instalata de 2400w, s-a dovedit a fi cel mai puternic de pana acum si toate acestea la un pret modest de sub 200 de euro. Sistemul de filtrare este asigurat de HEPA, cel mai eficient sistem de filtrare de pe piata asigurand retinerea microparticulelor de pana la 3 microni. Prin urmare daca sunteti printre aceia care s-au saturat sa-si schimbe aspiratorul la 2 ani de zile va recomandam un aspirator cu adevarat eficient- PHILIPS FC9170. Va recomandam sa vizionati testul de performanta de mai sus.





https://www.incorporabilepremium.blogspot.com/ cel mai citit forum de electrocasnice

14 comments:

Maria Niculici spunea...

Eu l-am cumaparat online cu 600 ron si sunt foarte multumita de el. Chiar trage bine si nu se compara cu niciun aspirator pe care l-am pana acum

Lavinia spunea...

Aspiratorul are tevile telscopice sau intra una in alta

iustina pancart spunea...

acest aspirator are puterea reglabila sau functioneaza doar la 2400 w?

Miruna Florin spunea...

Cate perii are acest aspirator?

Iona Glades spunea...

Acest model se gaseste si pe alte culori? Rosu sau roz as prefera?:)

Ovidiu Pog spunea...

Raspunsuri la intrebari: 1 aspiratorul philips fc 9170 are tevi telescopice, putere reglabila, 5 perii si acest aspiraotr se poate achizitona doar pe culoarea bleaumarin.

Jinca Iuliana spunea...

Acest model are si perie rotativa pentru scame?

Dimitrie Stefan spunea...

Si rowenta are un aspirator de 500 de w la aspirare

Laurentiu Dinescu spunea...

Da si eu stiu de un rowenta are care trage la fel de bine. Il are mama de 2 ani si e foarte silentios.

Andrei P spunea...

Are filtru hepa 13 sau 12

Andrei P spunea...

Are filtru hepa 13 sau 12

Ovidiu Pog spunea...

Filtru hepa 13 lavabil;rowenta are cel mai puternic aspirator la 450 de w; are si perie rotativa pentru scame

Alexandra Horcea spunea...

am cumparat philips-ul pe care l-ati recomandat si vreau sa va multumesc pentru recomandare.extraordinar aspiratorul...

Mirela Dragulet spunea...

are si perie pentru parchet? eu am pus parchet melaminat prin casa si aspiratorul imi zgarie parchetul