9 mai 2011

Peste cannelloni



Pentru 4 portii:

-60g de praz
-50g de ţelină
-400g de cod proaspete
-200g de rosii cherry
-15g de busuioc
-30g de branza parmezan
-70g de sos de rosii
-160g de foi de paste pentru lasangne
-ulei de măsline
-sare şi piper

Pregătire

1.taiati ţelină şi praz în fâşii lungi şi le înmuiati intr-o tigaie cu sare; se fierbe până cand sucurile de gătit aproape s-au evaporat.

2.Incalziti foile de lasagna şi puneti o lingura plina de-a lungul mijlocul fiecărei foi. Rotiti până cand foile prind forma de canneloni.

3.Amestecati cu o lingura sosul de rosii si un pic peste partea de jos a vasului in timp ce prerarati in cuptor, împreună cu o stropire marunta de ulei de măsline.

4.Aranjati caneloni în vas si tineti la cuptor, acoperit cu restul de sos de rosii. Puneti o treime de rosii Chery, cotlet busuioc şi aranjati pe partea de sus a caneloni. Se presara cu parmezan ras şi se coace în cuptor.

-Preparare 40 de minute.
Timp de gatire 30-40 minute
-Recomandat antena echipamentelor dreptunghiulară neaderenta
-Sfaturi şi variaţiile
-Aveţi posibilitatea să utilizaţi spanac si ricotta pentru cannelloni, dacă vă place, dar cannelloni va trebui să fie acoperit cu sos bechamel.

9 comments:

Maria Dima spunea...

Ce inseamna cannelloni? Am vazut mai multe retete dar nu inteleg ce inseamna de fapt.

Alexandra Safciuc spunea...

Am incercat reteta si are gust destul de puternic de praz. Va recomand o cantitate mai mica. Alexxa

Mihai Sticlescu spunea...

inseamna ca este recomandata mai mult oltenilor :))

Inger Alina spunea...

Am incercat-o si a iesit buna. Merci, Alina

Marius D spunea...

Orice are peste este foarte sanatos. Eu mi-am schimbat felurile de mancare in ultimele 4 luni pe specialitati din perste si rar de pui si foarte multe legume si fructe. ma simt mult mai bine si mai vioi.

Dinescu Ion spunea...

Iese gustos

Denisa Manaila spunea...

Mai bine mananc la rstaurant decat sa imi fac acasa:)

Alina Stoica spunea...

Cum se face sushi? imi puteti da o retata? multumesc, Alina

Emilia Pop spunea...

Am mancat asa ceva la un restaurant din herastrau si e extraordinar de gustos...nu stiu cat de bine iese acasa :)