joi, 24 martie 2011

Simboluri programe masina de spalat Electrolux

Mai jos aveti simbolurile presetate pentru spalare pe care le intalniti la toate masinile de spalat rufe ELECTROLUX. 

Pentru informatii complete privind criteriile de alegere ale masinilor de spalat rufe, citi articolul Criterii alegere masina de spalat rufe.



pentru mai multe informatii puteti vizita forumul de electrocasnice Electrolux

29 de comentarii:

  1. eu am o masina de spalat de la electrolux de 3 ani de zile si sunt foarte incanta de ea. si nici nu am dat foarte mult..in jur de 13 milioane. pe masina anteriara care era whirlpool am folosit-o 2 ani si jumatate dupa care a picat electronica. electrolux-ul e super tare. Maryan

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am un electrolux de 2 ani de zile, ewf 12670 si sunt foarte multumita. dar mi-a placut si religva de daewoo cu bule...

    RăspundețiȘtergere
  3. da...electrolux-ul face masini de spalat cu adevar bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am un electrolux...pana acum am folosit numai un program... pentru k imi era greu sa descifrez aceste simboluri!!asa k multumim pentru descrierea lor!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Simbolurile din articol sunt aceleasi pentru toate masinile de spalat rufe de la electrolux, indiferent de gama.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am o masina de la electrolux de 10 ani si inca merge foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Au produse bune, pacat ca sunt foarte scumpi

    RăspundețiȘtergere
  8. O recomandare pentru o masina de 7 kg de la Electrolux? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Electrolux are si modele inguste, slim de masini de spalat rufe? Imi puteti recomanda un model?

    RăspundețiȘtergere
  10. Modelele de la Electrolux slim incep cu codul EWS. Model recomandat EWS126510W

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am un Ariston Aqualtis Slim de 6 kg si spala impecabil Pe langa asta e si foarte silentioasa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am si eu nevoie de un manual de utilizare pentru electrolux EWF12270 W. Ma puteti ajuta? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. EU AM O MASINA DE SPALAT INDESIT...SI E SETATA LA UN SINGUR POROGRAM....PE SCURT NU STIU SA O FOLOSESC! PUTETI POSTA SIMBOLURI PROGRAME LA INDESIT ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce inseamna programul de spalare manuala?

    RăspundețiȘtergere
  15. Aveti anumite tesaturi care solicita splarea de mana...Va apare pe eticheta obiectelor vestimentare recomandarea producatorului de a fi spalate de mana. Avantajul este dat de masinile de spalat care au un astfel de program care "imita" spalarea manuala, fapt datorat unui sistem variabil de rotire al tamburului in timpul spalarii pentru o uzura redusa a tesaturii.

    RăspundețiȘtergere
  16. am masina de spalat de la electrolux de 7 ani de zile si nu am avut nicio problema pana acum...daca ar fi sa-mi iau masina tot electrolux mi-as lua. majoritatea prietenelor mele au avut probleme cu masinile lor sau le-au schimbat ca nu erau multumite

    RăspundețiȘtergere
  17. Da, are si program scurt de 15 minute.

    RăspundețiȘtergere
  18. Unde pot gasi un manual de utilizare pentru Electrolux EWF12680?

    RăspundețiȘtergere
  19. La programul scurt de 15 minute mai functioneaza functia Time Manager?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat in cazul programelor de 15 minute, cat si in cazul celor de 30 de minute nu functioneaza optiunea de scurtare a timpului, Time Manager.

      Ștergere
  20. De unde pot cumpara un piciorus pentru masina de spalat rufe Electrolux EWF12680W.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O lista cu service-uri de unde puteti cumpara astfel de accesorii http://compara360.blogspot.ro/2015/04/service-autorizat-electrolux.html

      Ștergere
  21. Unde as putea afla defectiunile cele mai des intalnite la masinile de spalat rufe Electrolux?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteti citi articolul Ghid de detectare a defectiunilor la masinile de spalat rufe, articol pe care-l puteti accesa in link-ul urmator http://incorporabilepremium.blogspot.ro/2011/02/ghid-de-detectare-defectiunilor-la.html

      Ștergere
  22. Detergent automat pentru masina de spalat rufe8 mai 2016, 00:29:00 EEST

    Unde pot gasi o recomandare cu privire la cat detergent trebuie sa pun pentru fiecare progra/m? Exista vreo regula anume sau se pune prin aproximatie?

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce rol are functia Time Manager la masina de spalat Electrolux, daca nu se intampla nimic pe programul Delicate?

    RăspundețiȘtergere
  24. time manager functioneaza doar pe bumbac si sintetice, programe cu o durata mai mare de spalare

    RăspundețiȘtergere

INCORPORABILE PREMIUM ASTEAPTA INTREBARILE DUMNEAVOASTRA REFERITOARE LA ACEST ARTICOL.