30 mar. 2011

Noua gama WHIRLPOOL MINERVA

Producatorul american de electrocasnice Whirlpool a venit cu un design revolutionar, tipic inceputului de secol XXI, bazat pe o linie ergonomica, unde manerele electrocasnicelor nu isi mai iau locul, plusul de simplism fiind evident si pretabil unei bucatarii moderne. Vom reveni in articolele urmatoare cu precizari punctuale si recomandari. Am evaluat principalele categorii de produse pe care le pune producatorul de electrocasnice si incorporabile Whirlpool, in articolul Pareri despre Whirlpool.

Pe baza principalelor criterii de alegere a cuptorului incorporabil, am realizat un TOP al celor mai bune cuptoare de pe piata, TOP pe care-l puteti accesa in articolul Cel mai bun cuptor incorporabil.

Pentru mai multe cuptoare incorporabile care au fost evaluate, conform principalelor criterii de alegere ale cuptoarelor incorporabile, cititi articolul IP Scoring cuptoare incorporabile.

Va recomandam articolul Cel mai bun cuptor incorporabil TOP 5 cuptoare incorporabile in functie de pret.

21 comments:

Anonim spunea...

AM SI EU UN MODEL DE CUPTOR DE LA WHIRLPOOL PE CARE AM DAT 1400 DE LEI SI SUNT FOARTE MULTUMIT. ARE PROGRAMATORUL MECANIC, IN REST E OK SI MERGE SI UN CURCAN BAGAT IN EL. ESTE MULT MAI MARE DECAT RESTUL CUPTOARELOR DIN MAGAZINE. MARIAN CHELU

Mihai Florin Costea spunea...

eu am avut cuptor whirlpool pe gaz si nu prea am fost multumit. Mitica

flavius martin spunea...

si eu am un cuptor din gama asta si ceea ce ma deranjeaza sunt insemnele programelor care nu prea sunt vizibile.

ioana alexandru spunea...

buna ziua! Ce trebuie sa am in vedere pentru a cumpara un cuptor bun? este mai bun cuptorul pe gaz?

Laurentiu Florin spunea...

arata bine cuptorul. pacat ca e Whirlpool. Nu prea am incredere in firma asta.

Camelia Stan spunea...

mie imi aduce aminte de primul meu cuptor incorporabil pe gaz de la ei. personal am fost multumita de el. Sora mea a luat un Indesit si nu ii cocea foarte bine.

CLaudiu Dumitrascu spunea...

Cuptorul pe gaz de la whirlpool akg644 ix are inox antiamprenta?

Nicu R spunea...

Nu prea se vad semnele pentru programe care sunt pe butoanele retractabile. In rest cuptorul minerva coace bine. Il am de 2 luni si e ok.

Laurentiu Nechifor spunea...

Modelele noi de cuptoare Whirlpool sunt antiamprenta. Asa scrie la ei in catalog

Dragos spunea...

Mai sunt si alte firme care fac cuptoare fara maner? Multumesc

Mihai S spunea...

Whirlpool are gama Airbag sau doar la Ariston gasim aceste modele?

Laurentiu Timofte spunea...

Ce inseamna gama Airbag? Ce anume face ?

Gabi spunea...

Acest cuptor se poate monta sus, la o o inaltime de 1 metru jumatate?

Spatian Sandu spunea...

Modelul din imagine, cu touchscreen cat costa? Aproximativ...

Anonim spunea...

Se gateste un peste exceptional la modelul din aceata gama akpm 655 ix.

Mihai spunea...

Am vazut modelul intr-un showroom si lasa cat de cat amprente, daca te uti atent

Mariana Lovin spunea...

Modelul de cuptor incorporabil are geam ultrarece?

Multescu Alexandra spunea...

Whirlpool are in vanzare si un model complet negru sau alb?

Iulia Enachescu spunea...

Are si programe presetate pentru produse de patiserie?

Geroge Rerotas spunea...

Acest model de cuptor se gaseste si pe culoarea complet neagra?

Iuliana Tudor spunea...

ce volum are? se poate prepara un curcan in cuptorul incorporabil? incape?