16 dec. 2010

Gorenje SIMPLICITY

Producatorul sloven de electrocasnice premium, Gorenje a lansat la inceputul acestui an gama Simplicity in tara noastra. Asa cum ne-am obisnuit produsele sale imbina performantele tehnice cu designul mereu in pas cu noile tendinte in materie. Este binecunoscuta colaborarea cu Pirin Farina in anul 2005 pentru lansarea gamei al carei design ia purtat semnatura. Asadar, gama Simplicity nu putea face rabat de la aceste standarde inalte atat in ceea ce priveste aspectul cat si calitatea componentelor. Va recomandam totodata si articolul Linii de design electrocasnice incorporabile in 2017.

Va recomandam totodata si articolul Pareri despre GORENJE.

Pentru mai multe detalii puteti vizita forumul de electrocasnice Gorenje

4 comments:

rares spunea...

mi-am facut recent bucataria cu electrocasnice de la gorenje, gama simplicity si a iesit foarte bine, dar nu cred ca s-ar fi potrivit foarte bine pe o bucatarie clasica , din lemn masiv. am vazut intr-un showroom si era chicios rau.

Ovidiu Pog spunea...

au un design deosebit. adevarati profesionisti, care colaboreaza cu firme si birouri de design...ii lasa pe profesionisti sa isi faca treaba in ceea ce inseamna esteticul iar ei se concentreaza pe tehnica...si nu in ultimul rand calitate...

Simina Ionita spunea...

Mie imi place mult mai mult ora ito , e mai elegant.

Stefania Aurelia spunea...

Aceasta gama mai exista si in alte culori decat alb sau negru? Multumesc