18 mai 2011

Inovatii marca BOSCH

LowFrost face parte din categoria inovatiilor menite sa inlesneasca utilizarea eficienta a aparatelor frigorifice BOSCH. Asadar, combinele frigorifice BOSCH Smart COOL trebuiesc dezghetate mai rar iar nivelul de umiditate este mai mare, facilitand o durata de viata mai mare al alimentelor. Totodata, consumul de energie este eficientizat.

Am realizat un articol cu evaluarea produselor Bosch, articol pe care-l puteti accesa in Pareri despre electrocasnicele si incorporabilele Bosch.

http://www.incorporabilepremium.blogspot.com/ cel mai citit forum de electrocasnice

15 comments:

Cezar Iliescu spunea...

Daca vrem sa achizitionam un frigider full nofrost nu mai avem nevoie de un frigider cu aceasta functie low frost?

Sorin Dima spunea...

LowFrost inseamna ca se poate seta temperatura si la frigider si la congelator ...sau e o functie speciala. Se poate gasi aceasta functie si la Ariston. Eu vreau sa cumpar un Ariston NMBT1921 si as dori sa stiu daca are aceasta functie.

Mihai Scoicescu spunea...

Eu am cumparat saptamana trecuta un bosch kgn39y42, no frost cu clasa energetica A+ care raceste foarte bine, mai ales sticlele de vin :) si nici nu este foarte zgomotos fata de vechiul meu whirlpool care scotea niste zgomote ciudata de cand l-am cumparat si pana l-am casat.

Placescu ion spunea...

Am citit ca frigiderele nofrost usuca alimentele...Este adevarat? imi poate raspunde cineva care are si e nemultumit de el. Eu vreau sa-l schimb pe al meu, care face gheata si mi-e greu sa ma decid

Ovidiu Pog spunea...

Raspunsuri la intrebari pe forum: 1 nu mai este nevoie de functia lowfrost la modelele nofrost, deoarece acestea au electrovalva iar temperatura poate fi setate independent la congelator; frigiderele nofrost cu un sistem de directionare al aerului transversal au aceasta problema de umiditate, modlele air multiflow nu mai prezinta aceasta problema, sunt doar prejudecati

Alexandru Stoian spunea...

Bosch-urile sunt facute acum in Turcia?

Catalin Mihailescu spunea...

Eu am luat un frigider no frost recent de la bosch, care este facut in Spania si sunt foarte multumit de el

Mihai Burdujan spunea...

Eu cred ca bosch-ul ramane bosch indiferent de unde se aduce...si mercedesul face in turcia si tot mercedes e

Irina Ploiesteanu spunea...

unde il gasim mai ieftin:)?

Ovidiu Pog spunea...

Aparatele frigorifice Bosch, care se comercializeaza in tara noastra sunt asamblate in proportie de 75-80% in Spania

Rares Mihaescu spunea...

Care frigider este mai bun? Cu unul sau doua compresoare? multumesc, rares

Iulian Iordache spunea...

eu am cumparat un siemens kd40na74, care consuma foarte putin si raceste foarte bine. are compresor danfus si parerea mea e ca e cel mai bun frigider no frost de pe piata

Mihaela Stoican spunea...

eu am un indesit taan 3 care nu prea raceste. am chema service-ul de 3 ori si l-au tot repara. Il am de aproape un an si nu sunt multumita de el. Ce ar trebui sa fac ca sa imi recuperez banii si sa cumpar altceva.

Irina B spunea...

care este cel mai mic frigider de la bosch. As dori sa-l pun sub blat , deci m-ar incanta ceva pana in 85 de centimetrii inaltime si cu o latime de 55,

Ioana Maria Sacher spunea...

La Electrolux nu exista acest sistem? Am citit ceva la ei pe site despre frost free