27 mar. 2017

Cele mai bune marci de electrocasnice incorporabile

Am precizat electrocasnice incorporabile pentru ca in general exista o diferenta privind atat calitatea, cat si perceptia, atunci cand vorbim de cele mai bune marci de electrocasnice, respectiv cele mai bune marci de electrocasnice incorporabile. Electrocasnicele incorporabile sunt inca un segment de nisa, iar gamele tind sa se schimbe semnificativ mai repede comparativ cu electrocasnicele independente, cum ar fi aparatele frigorifice, masinile de spalat rufe, etc. Per total insa branding-ul si calitatea produselor variaza putin, nivelul si stas-ul solicitat fiind in general asemanator fie ca vorbim de electrocasnice independente sau incorporabile in situatia marilor producatori de pe piata europeana.

Cele mai bune marci de electrocasnice incorporabileDaca ar fi sa stabilesc un top al celor mai bune marci de electrocasnice si incorporabile, asadar, as spune ca in general producatorii din Germania ocupa un loc fruntas, datorita calitatii dar si a fiabilitatii si a modului in care utilizatorii sunt satifacuti de caracteristicile echipamentelor electrocasnice. Voi trece asadar mai jos in ordine, cei mai buni producatori de electrocasnice, prima pozitie fiind ocupata de cel mai bun:

1. MIELE - un producator celebru de electrocasnice si incorporabile premium. In general acest producator se adreseaza doar celor interesati de produse care sunt clasificate din punct de vedere al pretului in segmentele de piata middle-high si high-end. Argumentul pentru care aceste produse sunt pe primul loc este dat de calitatea, design-ul si fiabilitatea lor, dar si pentru faptul ca MIELE este asociat ca brand premium, fiind agreat in constiinta colectiva, mai ales in cazul vest europenilor, drept, cel mai bun producator de electrocasnice si incoporabile. 

2. AEG - tot un producator german de electrocasnice, parte a grupului suedez de electrocasnice Electrolux, aceasta marca se remarca prin faptul ca, din punctul meu de vedere este singura capabila sa concureze MIELE si care sa fie in acest timp semnificativ mai accesibil din punct de vedere al pretului. In general, la caracteristici identice sau, sa spunem similare, vorbim de un pret la jumtate, comparativ cu MIELE. Produsele sunt asamblate fie in Germania, fie in Suedia, in mare parte, mai ales cand vorbim de incorporabile.

3. SIEMENS - parte din grupul BSH, alaturi de Bosch, producator german de electrocasnice renumit pentru multitudinea de tehnologii inovative pe care le-a lansat pe piata electrocasnice, in special in ultimii 10 ani. Un titan tehnologic, de a carui expertiza se bucura si electrocasnicele din gama Bosch, mai ales cele din segmentul middle si high end, existand un transfer tehnologic in general, dupa un anumit timp dintre Siemens spre Bosch.

4. ELECTROLUX - este un producator suedez de electrocasnice care se axeaza in general in segmentul middle si high end de pret. Este cel mai mare grup de electrocasnice din Europa si unul din putinii producatori de electrocasnice renumiti pentru fiabilitatea produselor sale. De cele mai multe ori, in tara noastra, este considerat un brand romanesc, pe de o parte datorita numelui, iar pe de alta parte deoarece exista la Satu Mare o fabrica ce producea aragazuri Electrolux pe licenta suedeza.

5. BOSCH - este un producator german de electrocasnice care este renumit pentru calitatea si fiabilitatea produselor sale. Bosch face parte din grupul german electrocasnice BSH.

Cei trei producatori de mai sus sunt cele mai bune marci de electrocasnice incorporabile, acestea fiind urmate de Bosch, Electrolux Gorenje si Whirlpool. Va recomand si articolul Cel mai bun cuptor incorporabil in 2017 - TOP 10 in functie de pret.

14 comments:

Iulian Stanciu spunea...

Eu cred ca poti sa iei Hansa, care sunt electrocasnice iefitne si bune.

Admin spunea...

Vorbim totusi de cele mai bune electrocasnice incorporabile din lume...nu raport calitate pret.

Andreias Ionel spunea...

Miele sunt de departe cele mai bune electrocasnice din lume. Inclusiv in Germania, unde am stat 6 ani. Cine avea Miele era sef.

Ioan George spunea...

Eu cred ca cel mai bun cuptor incorporabil raport calitate pret este cel de la Whirlpool.

Camelia Ursu spunea...

mie imi plac foarte mult electrocasnicele Gorenje, cu care nu am avut niciodata nicio problema. Am avut masina de spalat gorenje, am masina de spalat rufe gorenje, combina frigorifica gorenje, masina de spalat gorenje si cuptor cu microunde gorenje. Prima masina de spalat gorenje am avut-o 13 ani si nu s-a stricat. am dat-o pentru ca am vrut sa o schimb, mergea bine si cand am donat-o

Amalia Grecu spunea...

Eu am o parere foarte buna despre ariston. Am avut o masina de spalat rufe de la Aqualtis, o firma tot Ariston si am fost multumita de ea. Am luat apoi o masina de spalat electrolux, care nu arata asa de bine, insa spala cam la fel.

Anonim spunea...

De firma NEFF ai auzit, tot parte a grupului Bosch ? Mai trebuie să te documenteze când faci așa un clasament.

Unknown spunea...

Dar de teka ce parere aveti ?

Unknown spunea...

Despre whirpool ce putèti spune?

Unknown spunea...

Liebherr, Arctic, Beko, Hansa si Grohe sunt cele mai bune. Le gasiti pe toate aici https://bit.ly/388O3k6

Bangean Cornel spunea...

Eu sunt dezamăgit de electrolux. Plita cu inductie a picat la 2 ani si o luna. A mai dus-o cu greu o luna după expirarea garanției.

Anonim spunea...

Poate să zice orice cine ce vrea dar eu am lucrat o fabrică de Vapor,case lux ultra modern de ultima generație , IN EUROPA multe țări și pot să zic liniștit cel mai tare și cel mai bun MIELE în lume și care vine în spatele lui AEG și SIEMENS restul este destul.de slab ...

Anonim spunea...

Vad ca nu apare Smeg... calitate italiana 70 ani experienta, concurent pentru Miele.

Anonim spunea...


CUPTOR Miele care s-a stricat dupa 4 ani fiind folosit moderat si ingrijit corespunzator.Deci nu intotdeauna marca,brandul este cea mai buna.